środa, 18 maja 2016

Kobieta potrzebuje wyjaśnień.








Kiedy jesteś zakochany, jesteś w związku lub zaczynacie się poznawać i czerpiecie radość z pierwszych randek. Kiedy zależy ci na kimś, lub dopiero zaczyna Tobie zależeć. Kiedy tęsknisz za kimś całym sercem, lub dopiero zaczynasz więcej o kimś myśleć. Wtedy jesteś słaby. Wiesz jak słaby? Nie wiesz. Nie dowiesz się jak bardzo jesteś słaby dopóki nie zostaniesz odrzucony. Mój post będzie dziś standardowo skierowany do kobiet, bo to my się tak szybko przyzwyczajamy. Jednakże myślę, że nie jeden mężczyzna może odnaleźć siebie w przytoczonych sytuacjach i będzie potrafił dostosować ten tekst do swoich doświadczeń

.
Dziś nie będzie 2-5 ani 10 zasad, których należy przestrzegać. Będzie za to jedna najważniejsza zasada. Gdy znasz kogoś bardzo dobrze, lub dopiero poznajesz i ci zależy masz nadzieję, że to jest osoba na całe życie lub chociażby na dłuższy czas. Czasami coś się psuje bo po prostu nie pasujecie do siebie. Niekiedy dochodzą doświadczenia z przeszłości i strach o powtórkę, bo jak wiemy historia lubi się powtarzać a nikt nie lubi cierpieć dwa razy z tego samego powodu. Bywa i tak, że coś między wami się psuje, bo miesza osoba trzecia. Nie ważny jest powód to naprawdę nie ma znaczenia. Ale [przekaz do mężczyzn] miej jaja i powiedz jej dlaczego odchodzisz! Nie odchodź bez słowa. 

 Kobieta potrzebuje wyjaśnień aby iść do przodu. Nie ma nic gorszego niż chora sytuacja gdy kobieta dowiaduje się od znajomych dlaczego tak się stało. Skoro masz jaja powiedzieć kumplowi co nie zagrało to jej to powiedz. To nie boli a oszczędzi wam obojgu cierpień.

Znam wiele kobiet, które cierpiały bo latami zastanawiały się dlaczego w sumie nie wyszło i obwiniały siebie! Mężczyzno skoro chcesz nosić spodnie w związku, chcesz być głową rodziny i chcesz być poważany, to naucz się ponosić konsekwencje za swoje czyny. Nie wymagam wiele. 


Każdy facet powinien wbić to sobie do głowy- prosta zasada, nie ważne czy kochasz czy nie, uczucia musisz szanować. Szczerość cenniejsza od najpiękniejszego kłamstwa a tym bardziej od unikania rozmowy! Opowiem wam kilka historii, nie powiązanych ze sobą , bez imion. Nie wszystkie tyczą się mnie. Ale warto je powiedzieć.

„On 20 lat, ona 18 miłość cudowna. 70km różnicy – dla nich to nic. Love forever ponad rok. Nagle telefon. Nie będziemy razem, nie dzwoń” - dlaczego? Czy tak trudno było powiedzieć dlaczego? Najwyraźniej.

„On 28 lat, ona 22lata. Tygodnie rozmów przez telefon. Podobne poglądy. Tysiące tematów do rozmów. 100 km różnicy. Przyjechał. Spacer, miło spędzony czas. I kontakt się urwał. Dlaczego?

„On 30 lat, ona 23lata. Historia dość zabawna, typ człowieka POZNAJ MOJĄ MAMĘ ALE NIE ANGAŻUJ SIĘ. Ciężkie doświadczenia z przeszłości nie pozwoliły mu pójść naprzód.” Wyjaśnienie dlaczego tak się stało zajęło mu dwa miesiąca. Jaja wróciły na miejsce, męskość zwyciężyła.

„On 24 lata, ona 23lata Pierwsze spojrzenia, pierwsze rozmowy, pierwsze spacery za rękę- wszystko jednego wieczora. Nie było miłości forever. Ale było coś wyjątkowego.” Dlaczego nie wyszło? Dlaczego nagle przestał pisać? Oczywiście opinia kolegi. Jak by własnego mózgu nie posiadał. No i oczywiście zero informacji dlaczego nie będzie pisał.



Kiedyś marzyłam aby nie doświadczyć cierpienia. Jednak życie mnie nie oszczędzało na żadnym polu. Przeżyłam śmierć ukochanych zwierząt. Śmierć bardzo bliskiej mi osoby. Choroby. Rozstania. Wielkie miłości i te mniejsze też. To sprawiło, że jestem teraz taka jaka jestem. Ale naprawdę była bym wdzięczna gdyby faceci posiadali tę umiejętność rozmawiania o uczuciach. O oczekiwaniach.
To nie takie trudne, a my kobiety cierpiały byśmy mniej.

Nigdy przenigdy nie mów kobiecie, że jest cudowna ale nie zasługujesz na nią! Za takie teksty powinni wykonywać wazektomie na zawołanie. Pozwól jej decydować a jeżeli jej nie chcesz to się do tego przyznaj.



Szanuj uczucia innych to nic nie kosztuje.
Kobieta potrzebuje wyjaśnień, aby iść na przód.












Byłeś kiedyś w hos­picjum? A może ktoś z Twoich blis­kich umierał na Twoich oczach? Człowiek, który do­wiadu­je się, że jest śmier­telnie cho­ry przechodzi z re­guły trzy fa­zy: Pier­wszą jest od­rzu­cenie tej in­formac­ji, wy­par­cie jej ze świado­mości, bunt. Dru­gi etap, gdy już zaak­ceptu­je fakt, że umiera to strach. Przed bólem, samą śmier­cią, ludzki strach przed niez­na­nym. Os­tatnią, trze­cią fazą jest spokój. Pat­rzyłeś kiedyś w oczy ko­goś, kto wie, że umiera? I co wte­dy w nich widziałeś?


Mówisz, że masz czas... Jes­teś te­go pe­wien?




Czuć tęsknotę za kimś, kto niewiele uczynił w naszym życiu. Nie kochać go, ale tęsknić. Czuć smu­tek, żal i przytłaczające od­rzu­cenie, przy­pomi­nając so­bie, jak obojętnie nas pot­rakto­wał, mi­mo że wcześniej mieliśmy wrażenie, że troszczy się o nas i że jes­teśmy dla niego KIMŚ. Nie znając po­wodów, z których tak postąpił cały czas za­daje­my so­bie py­tanie "Cze­mu ko­lej­na oso­ba w moim życiu za­wiodła?" Sta­wiając so­bie myśl prze­wod­nią: "Nie ufaj ni­komu bo na każdym prędzej czy później się za­wie­dziesz", usil­nie chce­my zaufać ko­muś bez­gra­nicznie, bez ja­kichkol­wiek wątpli­wości i właśnie wte­dy gu­bimy się we włas­nym życiu. Bo jak tu żyć, sko­ro WIESZ ja­cy są ludzie, a mi­mo te­go z całego ser­ca PRAG­NIESZ im ufać?




Każde od­rzu­cenie z ko­lej­nym ra­zem jest większym ciosem od­bierającym mi pew­ność siebie. Za każdym ra­zem czuję jak­by w moim ser­cu ro­biła się co­raz większa dziura, pus­tka. Za każdym ra­zem ko­lej­ne od­rzu­cenie wy­pala jakąś część mnie. Za każdym ra­zem chce, aby ktoś do­cenił piękno ja­kie w so­bie mam.. 



9 komentarzy:

  1. By nie cierpieć zrozumieć trzeba ze kobiecie wariata trzeba jej, wariaci sa tylko wszystkiego warci

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku fascynujące i jakże niebywale prawdziwe z życia wzięte fakty. To mój pierwszy raz kiedy przeglądam jakiegokolwiek bloga i jestem pod wrażeniem i to naprawdę bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwól że coś dodam do swojego poprzedniego komentarza. Po tym co przeczytałem stwierdzam że jesteś prawdziwym kobiecym skarbem i ten kto Cię kiedykolwiek skrzywdzil teraz powinien wyrywać sobie na żywca włosy z każdej części ciała tylko dlatego że był taki głupi że nie potrafił poszanowac takiej kobiety jak Ty, Twojego istnienia i trwania przy nim bo naprawdę zasługujesz na traktowanie z klasą, szacunkiem i głębokim ciepłym uczuciem i w żadnym wypadku nie zasługujesz na jakiekolwiek cierpienie. Takie są moje odczucia po przeczytaniu jednego z Twoich postów. Teraz przechodzę do wcześniejszych i już się nie mogę doczekać na myśl o tym jakie cudowne historie jeszcze będę miał zaszczyt przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. "Tygodnie rozmów przez telefon. Podobne poglądy. Tysiące tematów do rozmów (...) miło spędzony czas. I kontakt się urwał. Dlaczego?" - jakież to prawdziwe... Po tym poście mam deja vu... Podsumowując - TEN typ (pan R) tak ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panowie R potrafią szybko wymazać poświęcony im czas 😃

      Usuń
    2. Po raz kolejny muszę się z Tobą zgodzić. Ten "przypadek" jest po prostu niereformowalny ;)

      Usuń
  5. moze dlatego nie tłumacza bo cos ich razi np calowanie sie z dwoma kolegami a dziewczyny pocieszaja sie zaraz innym taka prawda

    OdpowiedzUsuń
  6. a po 2 najlepiej zgonić wszystko na faceta popatrz tez na siebie na zachowanie na imprezie ???

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger