środa, 25 maja 2016

Pożegnanie



Nie nie odchodzę od was ale żegnam moje piękne blond włosy. Znaczy się nad samym faktem piękna tego koloru na mnie można by było się konkretnie zastanowić. 

Jest to ostatnia sesja w plenerze której jeszcze tutaj nie było więc postanowiłam ją dodać teraz na zakończenie blond rozdziału w moim życiu, Podobno gdy kobieta zmienia kolor włosów znaczy, że zmienia faceta lub coś w swoim życiu.

Faceta zmienić nie mogę bo nie mam. Włosy zafarbowałam bo chciałam, jeszcze chwilę przed farbowaniem się zastanawiałam, ponieważ mam 3 blond farby w domu i miałam dwie w takich kolorze jak zmieniłam. 

Dojrzałam już do zmiany koloru i znowu jestem inna :D Dwa lata ponad byłam blondynką ileż można. 

Ta sesja była mega luźna, nie ubrałam się jakoś szczególnie w sumie w tamtym czasie chodziłam tak na co dzień- luźna bluzka, marynarka/ żakiet i sportowe buty.

Z perspektywy czasu wiele bym zmieniła  tym stroju ale łapcie i bierzcie z tego wszyscy. 




Klapnąłem na łóżku, żeby ja­koś myśli zeb­rać. Choć łat­wo po­wie­dzieć, zeb­rać myśli. A są chwi­le, kiedy człowiek by naj­chętniej roz­go­nił swo­je myśli na czte­ry wiatry. 


 Mo­je życie to gra po­zorów - go­nit­wa słonecznych ref­leksów na taf­li wzburzo­nego morza. 



buty- deichamann
płaszcz- bazar
marynarka- bazar
Koszulka- g21



Pamiętam, że było dość zimno i ponuro ale dałyśmy radę a ze zdjęć udało się coś wybrać. 
Mam sentyment do tych zdjęć. 

 


A jak wam się podoba nowy kolor? :) Bo mi bardzo. Jest taki nowy, taki świeży a ja wyglądam młodziej.

snap : kamminblog



2 komentarze:

  1. Świetnie Ci w tych ciemnych włosach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuj się już nigdy na blond :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger