poniedziałek, 30 maja 2016

Ulubieńcy maja


Maj przemija a ja mam dla was porcje ulubieńców tego miesiąca.
Co mnie inspirowało? Co sprawiało, że każdego dnia chciało mi się więcej od życia?
Co sprawiało, że byłam szczęśliwa? Zapraszam.


1)      Film miesiąca 

„Pamiętnik” jest to film, który oglądałam już z milion razy i tyle samo razy płakałam. Piękna miłość, trudna ale piękna. Ostatnio wiele się działo i ciągle myślami wracałam do tego filmu.


Nie jestem wyjątkowy, co do tego nie mam wątpliwości. Jestem zwyczajnym człowiekiem o zwyczajnych myślach i wiodłem zwyczajne życie. Nikt nie postawił pomnika ku mej czci, a moje imię szybko pójdzie w zapomnienie, lecz kochałem - całym sercem i duszą - a to moim zdaniem wystarczająco dużo.




Film daje do myślenia, wciąga i choć wprowadza melancholijny nastrój to cholernie warto obejrzeć go milion pięćset sto dziewięćset razy. Naprawdę.
Przeczytajcie kilka cytatów i zapraszam dalej.

„Cisza jest święta. Zbliża ludzi, gdyż tylko ci, którzy się dobrze ze sobą czują, mogą siedzieć w milczeniu.”




"Najlepsza miłość to ta, która budzi duszę, pcha nas ku lepszemu, rozpala w sercach ogień, a w duszy sieje spokój. To właśnie mi podarowałaś, to miałem nadzieje ofiarować Tobie..."
N. Sparks – Pamiętnik





Chciałabym przeżyć taką miłość jedna jedyną na całe życie, może właśnie dlatego lubię ten film widzieć, że komuś się udało.



2)      Muzyka

Ostatnio w kółko słucham paru piosenek totalnie melancholijnie w domu jak starą płytę zapętlam parę hitów. Polecę wam 3 piosenki, które potrafią zmienić mój nastrój już pierwszymi dźwiękami. Słowem wstępu uwielbiam muzykę której tekst ma sens.

Ostatnio często można mnie spotkać na karaoke i tak usłyszałam starą pisoenkę ale jej tekst mnie tak poruszył, że słucham ją codziennie.


„ Samotny
Jestem samotny tak !
I wierzę w to, że uda się
Odkręcić to co było źle
No spróbuj raz – od zera tak ...”

-Piosenka dość nowa ale poruszająca mnie do głębi. Zmuszająca do refleksji nad samą sobą a zarazem tak lekka to nowy hit Sylwii Grzeszczak. Jednakże mam wrażenie, że tamtą dziewczyną już nigdy nie będę ale nowa lepsza ja może być jeszcze szczęśliwsza.


Ona nie chce być taka sama jak ja
Nie zna granic i nie zamierza się bać
Nie zatrzyma się kiedy ty będziesz chciał
Ona nie chce być taka sama jak ja

-Trzecia piosenka pochodzi z musicalu metro, polecę wam jednak konkretne wykonanie. W ustach Natalii ta piosenka brzmi tak pięknie, że powoduje ciarki na moim ciele.
Piosenkę można dopasować do wielu sytuacji w życiu. Za każdym razem jak ją słucham odkrywam jej sens na nowo.


Pytają wszyscy, skąd jesteś i co robisz 
To im wystarczy, że imię jakieś masz 
nie próbuj odpowiadać i mówić im o sobie 
Bo zamiast ciebie oni widzą twarz. 

Myślałam wtedy, że nie ma na co czekać 
Czas szybko mija, a życie jedno jest 
To nie był łatwy gest, mówili, że uciekam 
Z biletem w dłoni, w jedną stronę rejs 

Co dzień ta sama zabawa się zaczyna 
I przypomina dziecinne twoje sny 
Chcesz rozbić taflę szkła, a ona się ugina 
I tam są wszyscy, a naprzeciw - ty. 


3)      Kosmetyki

W mojej kosmetyczce też oczywiście było kilku ulubieńców, których używam każdego dnia. Oczywiście pierwsze co nakładamy na twarz to krem i tu mam  mega ulubieńca krem z Avonu.
Jeżeli chcecie jakieś moje dodatkowe zdanie na temat tych produktów śledźcie bloga na dniach pojawią się recenzję każdego z nich. Oczywiście mam też ulubiony podkład nowość ale już wam mogę powiedzieć, że silnie go testuje i jest nie do zdarcia.
Na ustach najczęściej ostatnio gości czerwień i to ta konkretna czerwień. Przez wiele miesięcy używałam bronzera z Kobo który kocham jednak ostatnio rozkochała mnie w sobie czekoladka.











4)      Jedzenie


Jestem złym człowiekiem. Chciałabym wam pokazać tu wiele zdjęć fit dań jednak maj upłynął mi pod znakiem mcd i zupek chińskich ale mcd zawsze jem w super towarzystwie a wtedy się nie tyje xD








A co wy uwielbialiście w tym miesiącu?:D

Wiecie co jeszcze dodam na koniec? Moim największym ulubieńcem maja, kwietnia, roku 2016 i całego mojego życia jest przyjaźń z tą zołzą<3



3 komentarze:

  1. Ta zołza To ja :) Podziękował. <3

    Zapraszam do mnie :D
    http://moniqueglamour.blogspot.com

    Mała reklama nie jest zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadł MCa teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger