sobota, 4 czerwca 2016

maj w obrazkach




Far far away….
Gdy zaczynałam pisać bloga wpadł mi do głowy niecny plan. Myśl ta nie była ulotna tylko wierciła mi dziurę w brzuchu.
 „- kamila jeżeli masz bloga daj się ludziom poznać
-a co jeżeli mój sposób życia im się nie spodoba, moje zdjęcia będą brzydkie i nikt nie będzie tego czytał?
-jeżeli masz się zamartwiać takimi głupotami lepiej usuń bloga, bo nie jesteś na to gotowa ”

Oczywiście bloga nadal prowadziłam a na swoją stronę dodałam serię postów „zdjęcia z ….” Np. dziś właśnie czytacie zdjęcia z maja. Postanowiłam wrócić do tej serii aby jeszcze raz przeżyć maj, przemyśleć co się działo i dlaczego. Chwalić się nie mam czym ale chętnie pokaże wam takie najważniejsze momenty tego miesiąca. Jak wiecie pracuje dużo bo po 12h 5 dni pod rząd czasami więcej więc czasu wolnego mam mało. Jednak to co działo się w tym czasie wolnym było fajne i warte uporządkowania właśnie w tym miejscu. Polecam dobra herbatkę lub kawę i ciasteczko i zapraszam do czytania, oglądania i dobrej zabawy ;)










     


   






     









Miałam wypadek i rozwaliłam sobie nos. Ale na szczęście już została tylko blizna.





Ciekawy artykuł z magazynu "sens" bodajże:)  Sprawił, że pół nocy siedziałam wpatrzona w niego rozmyślając nad swoim życiem

.



Maj był pięknym burzliwym miesiącem. Pełnym zmian... zmiany myślenia, wyglądu i podejścia do życia. Ale choć nie było łatwo to było warto i to jest najważniejsze! Teraz przede mną kolejny miesiąc może łatwiejszy, a może jeszcze trudniejszy tego nie wiem, ale trzymam się myśli , że warto i idę do przodu.


Udanego czerwca wam życzę! I zapraszam na mojego snapa Kamminblog tam moja prywatność na bieżąco specjalnie dla was.

2 komentarze:

  1. Jakie kochane futro <3 Bardzo lubię takie zdjęciowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. O był grill a ja nie zostałem zaproszony :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger