piątek, 21 października 2016

-49% zniżki rossmann, zakupy


Rossmann zakończył już swoje promocje a ja jak zwykle w czarnej dziurze z tekstami. Dziś pokaże wam co zakupiłam na promocji na tusze. Pojawi się też tekst o kosmetykach do twarzy i mała wisienka z ... nie powiem wszystkiego na razie ale zaglądajcie bo w pewnie większość z was czeka na luźne posty w starym stylu. 

No do przejdźmy do sedna. 




Eyeliner z miss sporty posiadam już w kolorze niebieskim, więc bez wahania sięgnęłam po kolor turkusowy. Dobra jakość i wykończenie tego produktu to coś co uwielbiam. Dodatkowo niska cena sprawiła, że dołączył do mojej kolekcji. 







Paleta wibo to produkt w, którym się zakochałam. Kolory są piękne a pigmentacja lepiej niż niezła. Ostatnio katuję ją prawie codziennie, chociaż dziś przyszła mi jeszcze jedna piękność (paleta) ale to innym razem. Tę jak najbardziej polecam. Super zwłaszcza jak za te cenę. 





Te dwa tusze zakupiłam na zapas. Jeszcze ich nie otwierałam więc nie mam zdania. 



Kolejny raz zakupiłam eyeliner z maybelline, ponieważ poprzedni już wysycha i potrzebuje duraline. Więc stwierdziłam, że wolę kupić nowy ot co. Sam produkt jest kultowy i każdy wie jak bardzo dobry jest. 



Już chyba piąte opakowanie ulubionego tuszu za grosze.



Ten tusz ostatnio używam codziennie. Jest genialny! Efekt, który daje na rzęsach pobija każdego mojego ulubieńca nawet they're real z benefit! Nawet nie spodziewałam się, że może być taki fajny. 



A wy co zakupiliście na tej promocji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger