czwartek, 13 października 2016

Rossmann -49% usta



Za nami promocje w Rossmanie w tym poście pokaże wam co zakupiłam sobie z kategorii usta.
Nie szalałam zbytnio dlatego, że jak wiecie mam wiele pomadek i błyszczyków. Jednakże oprzeć się nie mogłam aby choć kilka rzeczy zakupić.


Bardzo fajna pomadka trzyma się na moich ustach bez szwanku do 5h. 



Pomadki te wybrałam bo są fajne na co dzień. Nie wymagam od nich trwałości a jedynie ładnego koloru. Zresztą kosztują grosze więc żal nie wziąć. 




Pomadkę z bourjois chciałam jeszcze jedną bo mam czerwoną. Wybrałam kolor na co dzień. W ogóle dużo codziennych kolorów zakupiłam. 



W hebe zakupiłam pomadkę z essence ale to ciągle nie ta za, którą tęsknię a miałam kiedyś. 





Na ostatnich sztukach dorwałam pomadki z l'oreal w cudownej cenie. Jeszcze są także polecam.
A już jutro moje łupy z promocji na oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger