poniedziałek, 21 listopada 2016

Październikowy przegląd zdjęć




Powoli opadają emocję po Festiwalu One Love we Wrocławiu, więc czas na szybki przegląd października w zdjęciach



Miesiąc ten minął szybko, nim się obejrzałam już był listopad.

Na samym początku pojechaliśmy z Adrianem do Karpacza. Relację z tego wyjazdu zamieściłam na blogu (LINK). W skrócie powiem wam, że był to intensywny weekend pełen niespodzianek. Miałam przyjemność poznać na żywo kolegę, którego w Internecie znałam już dość długo, a przede wszystkim starałam się wypoczywać jak najwięcej.






















Urodziny, które miałam na początku miesiąca świętowałam przez dwa dni. Pierwszy dzień spędziłam u siebie a następnie w barze z bratem i Adrianem. Następnego dnia pojechaliśmy do Głogowa do znajomych na dalsze świętowanie. To były udane urodziny, byłam naprawdę szczęśliwa.







Bardzo dużo pracowałam, na nic nie starczało mi czasu. Miałam nawet tego pecha, że w nocy gdy zmienialiśmy czas byłam w pracy 13h. 


Zmalowałam kilka całkiem niezłych makijaży.








Tutaj można zobaczyć metamorfozę, czyli jak makijaż zmienia kobietę. 



Z ciekawostek w rossmannie można zakupić produkty I love makeup czyli makeup revolution. Są to całkiem niezłe produkty w dobrej cenie. Mam kilka sztuk i jestem zadowolona. 


Ostatnio zaopatrzyłam się w cudowną paletę tej firmy. Niestety mam kota więc już mi ją zrzucił ze stołu i pękło lusterko. Dobrze, że nie posypały się cienie. 


W prezencie od Mamusi dostałam lustro do łazienki<3


A ja wywołałam 300 zdjęć z allegro od sprzedawcy: uwolnijkolory_pl szczerze polecam. Szybka wysyłka i super jakość. 



Moim nowym nabytkiem do lepszej jakości zdjęć jest lampa a do tego kupiłam facecharty aby ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.



Zamówiłam bilety na one love, który już się odbył.




W końcu zaczęłam gotować na dwie osoby więc i obiady inaczej wyglądają i jem coś więcej niż mrożonki i gotowce hehe








Na końcu października było hallowen, które nie wspominam może najlepiej ale kilka zdjęć mam to pokażę. Bawiłam się farbkami snazaroo i zrobiłam z brata zombie. 




Każdy miesiąc jest specyficzny ale jeśli o październik chodzi to cieszę się, że się skończył.


enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger