niedziela, 18 grudnia 2016

Listopad on photo.


Byli już ulubieńcy miesiąca a więc czas na Listopad w zdjęciach. Siedzę od kilku dni na L4, nie wiadomo czy to grypa czy oskrzela czy co tam jeszcze. Antybiotyki, Kaszel po nocach, istny koszmar. Dziś zebrałam w sobie odrobinę siły i stworzyłam dla was ten przegląd aby na dniach wejść w klimat świąteczny, a mam dla was z okazji świąt kilka perełek. 


Święta już czuć w powietrzu. Zapach goździków w pomarańczy i mandarynek mmmm. 


Listopad to jak zwykle cykl mieszany praca dom, dom praca. Chociaż nie zabrakło czasu na przyjemności. 


Pojechaliśmy razem na One love festiwal do Wrocławia (fotorelacja). Było naprawdę fajnie, czyste szaleństwo, super muzyka i doborowe towarzystwo.





Makijażowo działo się, oj działo. Dużo testowania, poznawania nowych produktów, których recenzję przeczytacie już niedługo. 








Pojechaliśmy z bratem Adriana do parku wodnego we Wrocławiu. Po świetnej zabawie na fali i zjeżdżalniach postanowiliśmy podjechać na Ostrów Tumski. Pierwszy raz zakładałam na nim kłódkę. Mam nadzieję, że słusznie:)





Przepyszny sok do kupienia w sklepach typu społem.



Przepiękny wschód słońca, który pokazywałam wam na snapie!:) 




Zapraszam was na mojego snapa, choć teraz ze względu na chorobę jest mnie troszkę mniej.



Czasami mamy wrażenie, że wali nam się świat,  że tracimy grunt pod nogami. Czasami rzeczywiście coś się wali tak jak u nas na Orlenie. Pękła rura i zapadła się ziemia. Dziura wyglądała efektownie:P 


Nawet nie wiem kiedy kolekcja moich dzieciaczków tak się rozrosła a na pewno jeszcze troszkę ich przybędzie. Pędzli nigdy dość.





Z jedzeniem trochę eksperymentowałam ale nie zawsze robiłam zdjęcia.




Mój mały słodziak<3




Znowu byłam u alergologa, potwierdzona astma i alergia na roztocza, kurz i kota. Trzeba zacząć odczulanie. Ktoś ma może jakieś doświadczenie w tej kwestii??





Według instagrama najczęściej lajkowane zdjęcia na moim profilu to makijaże. 


W domu też zaszły małe zmiany :P 


Dla takich chwil warto pracować. Będę to miło wspominać<3


Listopad już za nami a teraz czas na święta.
Las christmas...nananana<3

enjoy

3 komentarze:

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger