czwartek, 20 kwietnia 2017

Co warto kupić na promocji w rossmannie



To już dziś rozpoczęła się promocja w Rossmannie na którą tak długo czekaliśmy. Przypominam, że promocja trwa od 20.04 do 28.04 i zniżka wynosi 49%, którą możemy powiększyć aż do 55% wraz z aplikacją ze sklepu play. Na instagramie widać już pierwsze zakupy także trzeba szybko lecieć do sklepu aby wszystkiego nie wykupili. Ostatnio przedstawiłam wam moich ulubieńców z kategorii twarz TUTAJ. Opowiadałam wam także o moich typach do oczu TUTAJ. Dziś zakończę ten cykl kilkoma produktami do ust.

Uwielbiam produkty do ust jednakże ostatnio większą uwagę zwracam na jakość a nie ilość. Tym sposobem polecę wam na prawdę niewielką ilość produktów ale bardzo trwałych i wartych uwagi. Zaczynamy.



Pomadki płynne Lovely.

Pomadki te oprócz cudownych kolorów mają całkiem fajną trwałość. Trzymają się bez poprawek ok 6h a jak na produkt za 20 zł to całkiem przyjemnie.



Pomadka Wibo million dollars lips.

Mam jeden kolor i jestem w nim zakochana. Poluje na nudowy ale ciężko go dostać. Trzyma się ok 6-8h a nie kosztuje więcej niż 10 zł. Naprawdę serdecznie polecam. 


Pomadki Bourjois to kultowy produkt. Trwałe, przepiękne kolory. Masełkowa konsystencja sprawia, że produkt bardzo łatwo rozprowadza się na ustach.


Na koniec zostawiłam pomadkę z bell, którą mam już od ostatniej promocji ale dopiero ostatnio używam jej częściej. Moja to delikatny róż ale kolor można stopniować. Ciężko mi ocenić trwałość, ponieważ po pomalowaniu ust ok 20 wieczorem i zmywaniu makijażu płynem micelarnym rano moje usta jeszcze delikatnie były zafarbowane. Mocno wgryza się w usta. Bardzo ważne jest aby wcześniej zadbać o nasze usta, ponieważ może podkreślać wszelkie skórki. 


I to już wszystkie moje propozycje do kupienia. Pamiętajcie, że tylko dziś na www.ezebra.pl darmowa wysyłka. Tylko nie wydajcie całej wypłaty za coś trzeba żyć. Miłych zakupów i nie zapomnijcie pochwalić się waszymi zakupami. Linki do instagramów jak i wpisów na blogu z zakupami mile widziane w tym wpisie także działajcie. 

11 komentarzy:

  1. Lubię promocje -50% w Rossmannie. Wiem, że każdy chce znaleźć dla siebie coś fajnego :), ale tłumy przy stoiskach mnie odstraszają :). Świetne pomadki z pierwszego zdjęcia. Mam tę z wibo i jestem również zadowolona :). Pozdrowionka <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tłumy w tym roku są okropne, jakieś dantejskie sceny rodem z lidla. Cieszę się, że sobie odpuściłam :D

      Usuń
  2. A ja nigdy nie potrafię niczego dla siebie znaleźć na tych giga promocjach. Wiecznie tylko promują kolorówkę, czyli coś, czego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dawno była promocja na środki czystości a w marcu na szampony,odżywki itp także nie zawsze jest to kolorówka:D

      Usuń
  3. Sama mam w planie wypróbować kilka nowych pomadek a i jakiś błyszczyk tez się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj pomadki z wibo million dollars ja byłam zaskoczona jakością:D

      Usuń
  4. Mam chęć na pomadkę z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie malowałam ust żadnymi pomadkami, źle się w nich czułam i czuję, a teraz promocja w rossmannie, i co kupuje Klaudia? M.in pomadkę :D Być kobietą... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być kobietą być kobietą nanana... Oj od pomadek się zaczyna zobaczysz:P

      Usuń
  6. Ktoś wpadł w takie sidła miłości że porzucił pisanie bloga

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam też twoje zdanie na ten temat. Zostaw komentarz będzie mi bardzo miło.

Copyright © 2016 Always Glamour , Blogger